Dedemden öğrendim Fenerbahçe'yi

Ben dedemden öğrendim Fenerbahçe’yi. Babam da Fenerbahçe'li, hatta annem, ablam, tüm ailem de. Teyzem küfür de eder, dedem kızardı da 'etme öyle' diye. Ben de dedemle büyüdüm, ben bilirim küfür etmeden bir taraf olup bertaraf olmamayı. Biz onurla asardık Galatasaray'a şampiyonluğu kaybedip Fenerbahçe bayrağını sıradan pencere camına. 

Her hafta gidiyorum tribüne, küfür etmiyorum. Dinliyorum. Ne zaman birileri utanç verici bir zafer aldı da kutladı, ne zaman birileri başka birinin puan kaybetmesinden keyif aldı da zaferini kutladı. Şimdi bakıyorum; birileri Fenerbahçe’nin iki puan önüne geçince coşkuları arsızlığa evriliyor da ancak cesaretlendiriyorlar forma giymeye, atkı takmaya. Tabi bir de küfürün bini bir para.Böyle bir rakip bana dedemin lafını hatırlatır: Eşşeoğlu eşşekler:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türkiye’de Futbol ve Fenerbahçe

Şike Kumpasının İddianamesi

Olum Bak Git!